För de flesta ärenden görs felanmälan till SBC, såsom teknisk förvaltning av föreningens gemensamma utrymmen och utrustning i lägenheterna som, enligt stadgarna, är föreningens ansvar. Vid akuta skador efter kontorstid, ring Låsinväst på telefon 031 - 80 24 24. Exempel på akuta skador är vattenläckor och strömavbrott.
För felanmälan via webben klicka här. För felanmälan via telefon, ring 0771-722 722. Telefontid är vardagar mellan 07-16.
Felanmäls görs till SBC. Vid akuta situationer (t.ex. om någon är instängd), ring Vinga Hiss på telefon 031 776 57 01
Felanmäls görs till SBC. Vid akuta situationer, ring Anticimex på telefon 075-245 10 00
Upplever du störning i värmesystemet i din lägenhet, skickar du ett e-postmeddelande till kundservice@nordiqenergy.se
Följande skall du ange i ditt meddelande:
Upplever du problem eller har ett ärende gällande TV och bredband. Kontakta då Telias kundservice på webben eller telefon 90200